Welcome ~




Hello And Hi ! ~ all I am a beginner in the world Of Cosplay i( cosplaying Crossplayer Character female And cosplay male ) I start in July 2012 and just then I finally realized the cosplay I am very passionate!
And i Make Creation and Video editing somes time if have time ! XD 
Actually i'm Videographer , Photographer , Video maker , video editor ,Photoshop manipulation , film director, cosplayer , Digital artist ! XD 



こんにちはそしてこんにちは! 〜私はコスプレの世界では初心者ですすべてがi(コスプレのCrossplayerキャラクターソング女性​​とコスプレの男性)私は最終的にコスプレを実現しただけでその後、2012年7月に開始し、私は非常に情熱的です!
時間がある場合、私は創造とビデオ編集サムス時間を作って下さい! XD
実際に私はビデオ撮影家、写真家、ビデオメーカー、ビデオエディタ、Photoshopの操作、映画監督、コスプレ、デジタルアーティストだ! XD

Enjoy ~

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Blogger news

Blogroll

About